18 Mayıs tarihinde yapılan Düzce Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği 8. Olağan Genel Kurulu sonucunda Yönetim Kurulu Başkanlığına seçilen Bülent Keser mazbatasını Seçim Kurulu’ndan aldı.
Mazbata töreninde yönetim kurulu üyeleri ve bazı oda başkanları’ da hazır bulundu.
Tüm esnaf ve sanatkarlarımıza hayırlı, uğurlu olsun.